Meldingen din sendes til riktig person i banken

Når du sender en melding, vil den gå direkte til en kompetent rådgiver som vil gjøre alt for å hjelpe deg på beste måte. Selv om dette ikke er en rask chatte-løsning, vil du få et svar innen 1-2 virkedager.

Tilpasset personlig oppfølging og rådgivning 

En annen fordel med vår meldingstjeneste i mobilbanken er at saken blir knyttet til deg som person. Dette betyr at du kan få personlig oppfølging og rådgivning som er tilpasset dine behov. Og siden dette er en trygg kanal, kan du være sikker på at ingen informasjon vil komme på avveie. Du vil også få et varsel i mobilbanken når det ligger et svar til deg, slik at du ser når du får svar tilbake.

Oppdag en smartere måte å kommunisere med oss på, bruk vår sikre meldingstjeneste i mobilbanken neste gang du har behov for et råd eller hjelp fra en av våre rådgivere som er klare til å hjelpe deg!

Du vil få et varsel i mobilbanken, slik at du vet når vi har svart på meldingen din.